FILM DISTRIBUTION & PRODUCTION

שימו לב ! 

המהדורה השנייה של "אמנות על המסך"
עונה שניה לחגיגה של אירועי מחול, מחזות זמר, מוסיקה ואמנות מרחבי העולם המוקרנים על המסך הגדול.
 16 חוויות מרגשות במוזיאון תל אביב לאמנות ובמרכז סוזאן דלאל, בין ה 19 – 27  לנובמבר.

מחיר מוזל לפנסיונרים, חיילים וסטודנטים עם הצגת תעודה בכניסה ע"י שימוש בקוד קופון 1212 ברכישת הכרטיס. 55 ש"ח במקום 75 ש"ח מחיר מלא או 40 ש"ח במקום 50 ש"ח מחיר מלא, נשמח לראותכם.

מוזיאון תל אביב לאמנות

שד׳ שאול המלך 27, מתחם גולדה מאיר

מרכז סוזן דלל

יחיאלי 5, תל אביב יפו, 6514946

ART ON SCREEN אומנות על המסך

נעלים אדומות |

מחול

אולם הסדלרס וולס, לונדון, צילום חי ינואר 2020 – 95 דקות.
הפקה של ניו אדוונטורס. כוריאוגרפיה ובימוי: מתיו בורן.
מוסיקה: ברנרד הרמן, תזמור ומוסיקה נוספת טרי דייוויס.
סולנים: אשלי שואו, אדם קופר, דומיניק נורת' וליאם מאוור.
באדיבות Trafalgar and More2Screen.

סיפור על אובססיה ותשוקה של נערה אחת להפוך לרקדנית הגדולה ביותר בתבל. ויקטוריה פייג' חיה כדי לרקוד אבל האמביציות שלה הופכות לשדה קרב בין שני גברים המעוררים את התשוקה שלה.

בורן יצר עיבוד חלומי וקסום, שנרקם לצליל המוסיקה הרומנטית של תקופת הזהב של הוליווד, יצירתו של מלחין הסרטים ברנרד הרמן. את התפאורה עוצרת הנשימה, יצר שותפו ליצירה של בורן, מעצב הבמה לז ברות'רסטון ובאחד התפקידים הבולטים מופיע הרקדן אדם קופר, סולן הבלט המלכותי לשעבר שקנה את עולמו כשיצר את הברבור הגבר, באגם הברבורים של בורן.

היצירה זכתה בשני פרסי אוליבייה.

לרכישה

רחוב 42 |

מחזה זמר

מאת מייקל סטיואט ומארק בראמבל
שירים מאת ג'וני מרסר ואל דובין
מוסיקה: הארי וורן
מחזמר, התיאטרון המלכותי דרורי ליין בלונדון, 142 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen

סיפורה של פגי סוייר, צעירה מוכשרת עם כוכבים בעיניה שזוכה להזדמנות הגדולה של חייה בברודווי, המגולם בהפקה הגדולה ביותר של המחזמר הזה שזכה בטוני כשהועלה בפעם הראשונה בתיאטרון המלכותי בלונדון. פגי הגיעה לברודווי רק עכשיו מעיירה קטנה באמריקה. היא עוד פנים בשורת המקהלה בהצגה חדשה בברודווי. אבל כשהשחקנית הראשית נפצעת יש לפגי אולי את הסיכוי לזכות בתהילה עליה חלמה כל השנים.
מבוסס על ספר ועל הסרט הקלאסי משנת 1933 באותו שם, מחזמר על מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון לו יצר בסבי ברקלי הכוריאוגרף כמה מן הריקודים הקולנועיים המופלאים שלו. במחזמר הבימתי משולבים להיטי ענק מן התקופה, שירים מוכרים ואהובים והוא מסתיים בפינאלה מדהים וסוחף של ריקודי סטפס בלתי נשכחים.

לרכישה

מורשתו של פיקאסו |

אמנות פלסטית

בימוי: הוגו ננסי ואוליבייה פיקאסו
דוקומנטרי, צרפת, 2013, 52 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Terranoa.

קטעי ארכיון נדירים וזיכרונות משפחה יוצרים ביחד פורטרט מעמיק של פבלו פיקאסו.
סאגה היסטורית ותרבותית לאורך המאה ה-20 המאפשרת לצופים לגלות סוף סוף מי היה האניגמה ששמה פיקאסו. מעל ל-40 שנה לאחר מותו הסרט חוקר את אחד התהליכים המשפטיים הארוכים והמורכבים בעולם האומנות המודרנית. הודות להיתר חסר תקדים להיכנס לארכיון המשפחה וראיונות בלעדיים עם חברים קרובים ובני משפחה, מספר הסרט את הסיפור המלא של משפחת פיקאסו. חיי הצייר ואמונתו מתגלים דרך עבודות שנחשפו לאחר מותו לאחר שהמחלוקות על עזבונו יושבו בין כל היורשים.

Best Portrait Award | 32nd edition of FIFA, Export Award 2015

לרכישה

רנואר – הנערה עם הסרט הכחול |

אמנות פלסטית

בימוי: ניקולא לוי-בף
דוקומנטרי, צרפת, 2019, 53 דקות, צרפתית, כתוביות בעברית
באדיבות Terranoa.

יצירתו של רנואר, "הנערה עם הסרט הכחול" הוכרה פה אחד כיצירת מופת אוניברסלית. היצירה נמצאת עתה באוסף אמיל בורלה. היום ערכה של התמונה רב מאוד והיא מוערכת בכל העולם, אך תהליך ההכרה בתמונה היה מסע ארוך במיוחד. גלו את המסע הסוער של תמונה זו שגורלה קשור בצורה אינטימית לזה של הדמות המופיעה בא, אירן קהאן מאנבר. גורל הקשור בצורה מעציבה מאד לימים הקשים ביותר באירופה בחלקו הראשון של המאה ה-20. בואו לבקר מחדש בשנים הראשונות של התהילה של רנואר.

לרכישה

פאולו קונטה |

אופרה ומוזיקה

בימוי: גי'ורג'יו ורדלי
קריינות: לוקה זינגרטי
דוקומנטרי, איטליה, 2020, 102 דקות, איטלקית, צרפתית ואנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Nexo Digital. 

סרט על אייקון המוסיקה פאולו קונטה, שמניע את הלב והנשמה. הוצג בבכורה מחוץ לתחרות בפסטיבל הקולנוע ונציה בשנת 2020.
מוסיקה, ראיונות בלעדיים, חומרים שלא פורסמו בעבר: סיפור מדהים מלא אירוניה ורגש. משולב בראיונות עם שורה ארוכה של יוצרים מתחומים שונים בהם רוברטו בניני, ג'יין בירקין, איזבלה רוסליני, הבמאים פטריס לקונט ופופי אווטי, הזמרת קתרינה קסלי ומוסיקאים נוספים, הסופר סטפנו בולאני, ועוד.

פאולו קונטה הושווה פעמים רבות לטום וויטס ולרנדי ניומן על יד העיתון ניו יורק טיימס.

הסרט, בקריינותו של השחקן לוקה זינגרטי, מספר את סיפורה של דמות מחשמלת ולעיתים מסתורית. זהו סיפור ענק לא רק על מוסיקה. סיפור בו מילים, חרוזים וגם לחנים נארגים אחד בשני ומתעדים תמונות המפעילות את הדמיון שלנו, דרך השירים הנהדרים של פאולו קונטה, הקונצרטים והחברים, וכן דרך המחשבות שלו והתובנות.

"עיקוף מענג בחייו המוזיקלים של כישרון ענק. חוות צפייה למעריצים". Cineuropa

לרכישה

פרידה. ויוה לה וידה |

אמנות פלסטית

בימוי: ג'יובני טרוליו
בהשתתפות: אסיה ארג'נטו
דוקומנטרי, איטליה, 2019, 93 דקות, אנגלית וספרדית, כתוביות בעברית.
באדיבות Nexo Digital.

אמנית מהפכנית שהפכה לפופ אייקון ולסמל עבור כל הנשים.
הסרט הדוקומנטרי הזה מגלה את האמנות של פרידה אבל גם את הצילומים שלה, את הבגדים והחפצים האישים שלא נחשפו לקהל הרחב. אבל מי היתה פרידה באמת? וכמה אנרגיה וחיות עוברים מן הציורים שלה גם כשהם מתארים כאב וסבל? הסרט יוצא למסע חיפושים בעקבות פרידה אל ליבה של מקסיקו,   בתוך קקטוסים, קופים, צבאים ותוכים. כשהוא משלב ראיונות בלעדיים עם צילומים תיעודיים מן התקופה, ויוצר מחדש יצירות של פרידה עצמה כולל הפורטרט העצמי המפורסם.

"כל חלקי הפאזל נאספים דרך עדויות יוצאות דופן. זהו מונטאז' שופע חיוניות, מורכב מקליפים וסגנון גרפי פופ-ארטי מוצף בצבעי מקסיקו…" Cineuropa

לרכישה

קינקי בוטס |

מחזה זמר

מאת הרווי פיירסטיין וג'רי מיטשל
מוסיקה: סינדי לאופר
מחזמר, צילום חי בתיאטרון אדלפי בלונדון, 133 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen.

קינקי בוטס המחזמר, צולם עם קהל בתיאטרון אדלפי בלונדון, ומגיע לבתי הקולנוע מלווה בשירים שנכתבו על ידי זוכת הגראמי והטוני, אייקון הפופ: סינדי לאופר. המחזה נכתב על ידי אגדת ברודווי השחקן והמחזאי הרווי פיירשטיין (סיפור אהבה בשלושה פרקים) בימוי וכוריאוגרפיה של ג'רי מיטשל. המחזמר מבוסס על הסרט הבריטי באותו שם מאת ג'אוף דין וטים פירת'.
מבוסס על סיפור אמיתי, הלהיט מספר את סיפורם של שני אנשים ששום דבר אינו משותף ביניהם. כך לפחות הם חושבים. צ'רלי (השחקן קילאן דונלי ), הוא בעל מפעל המנסה להציל את העסק המשפחתי. ולולה ( מאט הנרי – זוכה פרס האוליבייה על תפקידו) דראג קווין מצליח עם רעיון מטורף. עם מעט חמלה ועם הרבה הבנה וקבלה הצמד המוזר הזה לומד לחבק את ההבדלים ביניהם וביחד הם יוצרים ליין של נעלי סטילטו מיוחדות, כאלה שלא נראו באף מקום בעולם. אבל לבסוף ההישג הגדול ביותר שלהם הוא החברות ביניהם. האירוע המוסיקלי הזה שאין להחמיץ, חוגג סיפור מלא שמחה של אומץ בריטי והפך ללהיט על עקבים גבוהים. כשהוא יוצא מרצפת המפעל בעיירה המנומנמת נורת' המפטון אל מסלולי תצוגות האופנה הזוהרים של מילאנו.

לרכישה

המלך ואני |

מחזה זמר

הפקתם של רוג'רס והמשרטיין (לינקולן סנטר, ניו יורק)
בימוי: ברטלט שר (זוכה הטוני)
כוריאוגרפיה: כריסטופר גטלי
מחזמר, אולם הפלדיום בלונדון, 172 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen

ההפקה של המחזמר המלך ואני של רוג'רס והמשרטיין, שהופקה  בלינקולן סנטר בניו יורק, הפקה עטורת פרסים שזכתה לביקורת מהללות, חצתה את האוקיאנוס והגיעה ללונדון. באולם הפלדיום האגדי היא הוקלטה עם קהל ועתה מגיעה למסכי הקולנוע.

קלי אוהרה, אחת הכוכבות הבלתי מעורערות של הבמה בברודווי מגלמת שוב את אנה, התפקיד שהעניק לה את פרס הטוני לצידו של קו ווטאנבי (בתפקיד המלך), השחקן היפני המועמד לאוסקר. גם זוכת הטוני רותי אן מילס חוזרת לתפקידה כגברת טיאנג.
בנקוק 1860, המחזמר מספר על מערכת היחסים הלא שגרתית ופתיינית המתרחשת בין מלך סיאם ואנה. מורה בריטית שהמלך המודרני הביא לסיאם כדי ללמד את נשותיו הרבות וילדיו הרבים עוד יותר. שלל שירים אהובים ומוכרים באחד הפסקולים היפים ביותר שנכתבו מעולם לתיאטרון. עם צוות של מעל ל-50 שחקנים, זמרים, רקדנים וילדים. "המלך ואני" הוא עדות נפלאה לימי הזוהר של מורשת המחזמר הרומנטי. אחד ממחזות הזמר הגדולים של התקופה ההיא, שלא נס לחו.
את ההפקה ביים ברטלט שר – זוכה הטוני (אוסלו)  את הכוריאוגרפיה יצר כריסטופר גטלי , בהשראת הכוריאוגרפיה המקורית של ג'רום רובינס.  ובלבה של ההפקה הבלט הנודע ,"אוהל הדוד טום" בגרסה הסיאמית.

לרכישה

קלימט ושילה: ארוס ופסיכה |

אמנות פלסטית

בימוי: מישל מאלי
דוקומנטרי, איטליה, 2018, 95 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Nexo Digital.

סקנדלים, חלומות, אובססיות בוינה בימי תור הזהב. רגע קסום בתולדות האמנות, הספרות והמוסיקה. הסרט הדוקומנטרי עוקב אחרי תקופה יוצאת דופן בה מתעוררים רעיונות חדשים, פרויד מגלה את הדחפים של הנשמה והנשים מתחילות לדרוש את חירותן. הסרט לוקח אותנו דרך תערוכות עוצרות נשימה במוזיאונים כגון: אלברטינה, בלוודר, המוזיאון ההיסטורי לאמנות ומוזיאון לאופולד.

"זהו הסרט שיאפשר לכם לגלות תקופה יוצאת דופן ופורחת – לא רק לעולם האמנות" VANITY FAIR

לרכישה

גוגן |

אמנות פלסטית

הגלריה הלאומית בלונדון, 90 דקות, אנגלית, כתוביות לעברית.
חלקו הראשון של הסרט הוא סרט דוקומנטרי על חייו ויצירתו של פול גוגן בקריינות של השחקן דומיניק ווסט. חלקו השני, בן 30 דקות שצולם במיוחד לבתי הקולנוע, הינו מבט מבפנים מן התערוכה שהוצגה בגלריה הלאומית בלונדון: "גוגן פורטרטים עצמיים באדיבות בנק קרדיט סוויס".
באדיבות Trafalgar and More2Screen.

הסרט צולם בטהיטי, צרפת, באיי מרקיז ובבריטניה. הסרט חושף את חייו יוצאי הדופן ולעיתים פרובלמטיים של גוגן. את ההישגם האמנותיים, בשילוב הערות של צאצאיו, אמנים בני זממנו, ומומחים בעלי שם עולמי. הסרט בוחן את המורשת של גוגן, לא רק דרך עיני ההיסטוריה אלא גם דרך עיני הפוליטיקה של המגדר  והפוסט קולוניאליזם. הסרט כמו כן בוחן מחדש את יחסו של האמן לנשים בנות טהיטי הצעירות ותפקידו בקולוניאליזם הצרפתי של המאה ה-19.
בחלק השני מוצגת התערוכה שצולמה במיוחד לקולנוע ב-HD ועם תקריבים עוצרי נשימה. הצילום מאפשר לחובבי האמנות מבט פרטי ואפשרות לראות את התערוכה הראשונה אי פעם של הפורטרטים של גוגן על מסך קולנוע גדול. הצילום נעשה מיד לאחר פתיחת התערוכה באוקטובר 2019. והיא נפתחת על ידי היסטוריונית האמנות והשדרנית קייט בריאן המקבלת את פניהם של הצופים. את התערוכה מלווים הסבריו של האוצר השותף כריסטופר ריאופלה, עם הסברים מאירי עיינים נוספים של הציירת והפסלת מאגי האמבלינג והאמן והסופר בילי צ'יילדיש.

לרכישה

אגם הברבורים |

מחול

בלט בארבע מערכות מאת רודולף נורייב, בעקבות מריוס פטיפה ולב איבנוב.
בלט בית האופרה של פריס, 2016 – 135 דקות.
מוסיקה: פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי.
ליברטו: ולדימיר בגיצ'ייב ווסיל גלסטר.
בביצוע הסולנים אמנדין אלביסון ומתייה גניו ורקדני בלט בית האופרה של פריס.
באדיבות Telmondis Production and Distribution.

"אגם הברבורים", הבלט שהפך לאגדה בזכות עצמו, מבוסס על מיתולוגיות סלביות עתיקות בהן הגורל נחתם על ידי כוחות טבע מסתוריים. יצירת הבלט הראשונה שהלחין צ'ייקובסקי מהדהדת רגש נוסטלגי עמוק המתייחס לחוויותיו של המלחין הקשורות לאהבה חמקמקה ובלתי אפשרית. בשנת 1895, יצר הכוריאוגרף מריוס פטיפה את גרסתו, בה התגלו רקדניות הלהקה בכל תפארתן וריקוד הברבורים קיבל חיים. הרקדן והכוריאוגרף רודולף נורייב יצר את גרסתו הפרוידיאנית לבלט בית האופרה של פריז בשנת 1984. בגרסתו השווה נורייב את תפקידו של הנסיך לזה הגיבורה, כשהוא מעניק לו עומק פסיכולוגי ורגשי ונותן לבלט סיום טרגי המתכתב ביתר דיוק עם המוסיקה.

"…הריקוד מופלא, וניתן לתת רק שבחים ליופי הנשגב של corps de ballet עם הסגנון הטהור והדיו האקדמי." Culturekiosque

לרכישה

צבע חופשי |

אמנות פלסטית

בימוי: אלברטו אלבלו
דוקומנטרי, ארה"ב, 2020, 67 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Terranoa.

הזדמנות לגלות את תהליך היצירה של קרלוס קרוז-דיאז, מאסטר ציור האופ ארט מוונצואלה. האובססיה שלו: "לשחרר את הצבע מהצורה שלו". מסע הצלב האחרון של אחד מהאמנים הגדולים של זמננו, בעזרת צוות מדענים מאוניברסיטת CalTech בקליפורניה, היוצרים דיאלוג מרתק בין אמנות ומדע (אלברטו אלבלו, אדגר רמירס, גוסטבו אולטרה, הגד והמל, דבנדרה בנהרט).

לרכישה

נפש הריקוד |

מחול

בימוי: אנרי דה גרלאש וז'אן די גאריגו
דוקומנטרי, צרפת, 2017, 52 דקות, צרפתית, כתוביות בעברית
באדיבות Terranoa.

מן הילד שגדל בשכונות של מרסיי עד לכוריאוגרף שיצירותיו מוצגות על הבמות הגדולות ביותר בעולם, בשלבים האחרונים של חייו – אין ספק שמוריס בז'אר הוא אחד היוצרים המפורסמים ביותר של המאה ה-20. הוא היה היוצר שהוביל את המחול לתקופה חדשה והזדמנות להגיע לקהל רחב יותר. מוריס בז'אר השאיר את חותמו על המאה ועל נשמת המחול לנצח. בשנת 2017, לציון עשור למותו, עוקב הסרט אחרי פרקים בסיפורו של יוצר יוצא דופן זה, באמצעות קטעי ארכיון נדירים, עדויות של בני משפחה קרובים וחברים וכוריאוגרפיים בני זמננו שהושפעו עמוקות מעבודתו.

Audience Award FIPA DOC 2019, Prize for best film on danse of the Theatre, Musique and Danse Professional Critic Associatio

לרכישה

מגדל אייפל , סיפור של הימור מפתיע |

ארכיטקטורה

בימוי: מתייה שוורץ
דוקומנטרי, צרפת, 2017, 90 דקות, צרפתית, כתוביות בעברית
באדיבות Terranoa.

בשנת 188 אירחה פריז את התערכוה העולמית. "גברת הברזל" הפכה מיד לסמל של העיר, כשהיא מגלמת את המודרניות ואת היכולות ההנדסיות של התקופה. המהנדס גוסטב אייפל נלחם שנים כדי להרים בליבה של פריז את המגדל הגבוה ביותר שנבנה עד אז. רבים באותה עת חשבו שהוא מכוער ולא שייך למקום. כנגד כל הסיכויים, הוא עמד בראש צוות ההקמה של המבנה הענק ויצר מהפכה בטכניקת הבנייה וההקמה. הסרט מספר את סיפורו של המאבק ואת האתגר ההנדסי בהקמתו של האתר שהפך לסמלה של פריז.

לרכישה

שודד הים |

מחול

בלט בשלוש מערכות, תיאטרון המרינסקי, סנט פטרבורג, יוני 2019 – 100 דקות.
הפקה של ניו אדוונטורס. כוריאוגרפיה: פיוטר גוסייב על פי יצירתו של מריוס פטיפה.
מוסיקה: אדולף אדם, סזר פוני, לאו דליב, ריקרדו דריגו, ופיוטר אולדנבורסקי.
סולנים: טימור אסקרוב ואלינה סימובה ורקדני בלט תיאטרון המרינסקי.
מנצח התזמורת: אלכסיי רפניקוב.
באדיבות Telmondis Production and Distribution

עלילת הבלט מכילה את כל המרכיבים שהפכו אותו ללהיט מבוקש בקרב הצופים. סיפורם של פיראטים, ספינה שעלתה על שרטון, אהבה מלאת תשוקה ובעיקר קטעי מחול אקזוטיים בלתי נשכחים, סולואים ודואטים עוצרי נשימה. יצירה שהיא שיר הלל לבלט הקלאסי.

"לתיאטרון מרינסקי מוניטין של יראת כבוד – בוגרי מוסד הבלט הם בין השמות הגדולים של עולם המחול, והפקותיו שרדו חילופי משטר, מהפכות בתחום האמנות ושינויים גדולים רבים בעשורים השונים"
Broadway World

לרכישה

דון ג'יובאני |

אופרה ומוזיקה

בית האופרה של ליון, 2018 – 160 דקות, איטלקית, כתוביות בצרפתית ובעברית.
דרמה בשתי מערכות מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט
ליברטו: לורנצו דה פונטה
בימוי: דיויד מרטון
מנצח: סטפנו מונטנרי
בהשתתפות: דון ג'יובאני- פיליפ סליץ
סולנים: ג'וליאן בהר, אנטונינט דנפלד, אלאונורה בוראטו, קייל קטלסן, פיוטר משינסקי, ויוקה ינגיהארה התזמורת והמקהלה של בית האופרה של ליון.
באדיבות Telmondis Production and Distribution.

הדון ג'ואן הזה מעורר חלחלה אבל משיכה גדולה באותה עת, מכניע עם תשוקה גדולה ואימה. מוצרט מזכך את ההרפתקאות של אחד המפתים המפורסמים ביותר בספרות הקלאסית. התיאבון והתאווה של דון ג'ואן הם חסרי גבולות. זולל נשים, הלורד בעל העוצמה הרבה הזה, מאתגר גם את המוסר וגם את הסדר החברתי. לועג לדת, מחלל בתי קברות, ומטמא את שם האלוהים עצמו בשעה הגורלית. לידו אנחנו מאד עסוקים , אנחנו מוטרדים, אנחנו נכנעים. זו אחת היצירות הכי דרמטיות בטרילוגיה של מוצרט- דה פונטה. יחד עם זאת המלחין בחר לכתוב בכותרת המשנה, דרמה ג'יוקוזו, דרמה המשולבת בהומור. ואכן יש הומור במרוץ המטורף הזה בעקובות החושים. אבל דון ג'יובאני עובר על כל עבירה מוסרית אפשרית, פועל לפי כל תשוקה  הדוחפת אותו , הוא מאיים ומושך בו זמנית. כל אחד יוכל למצוא את הדון ג'ובאני שלו.

לרכישה

רנואר – הנערה עם הסרט הכחול |

אמנות פלסטית

בימוי: ניקולא לוי-בף
דוקומנטרי, צרפת, 2019, 53 דקות, צרפתית, כתוביות בעברית
באדיבות Terranoa.

יצירתו של רנואר, "הנערה עם הסרט הכחול" הוכרה פה אחד כיצירת מופת אוניברסלית. היצירה נמצאת עתה באוסף אמיל בורלה. היום ערכה של התמונה רב מאוד והיא מוערכת בכל העולם, אך תהליך ההכרה בתמונה היה מסע ארוך במיוחד. גלו את המסע הסוער של תמונה זו שגורלה קשור בצורה אינטימית לזה של הדמות המופיעה בא, אירן קהאן מאנבר. גורל הקשור בצורה מעציבה מאד לימים הקשים ביותר באירופה בחלקו הראשון של המאה ה-20. בואו לבקר מחדש בשנים הראשונות של התהילה של רנואר.

לרכישה

דילוג לתוכן