FILM DISTRIBUTION & PRODUCTION

מחזות זמר ומופע מחול הישר מן הבמות הגדולות של לונדון למסך הגדול של סינמטק תל אביב.

הפקות משובחות עם מיטב השחקנים, הזמרים והרקדנים מהווסט אנד בלונדון וברודווי בניו יורק. הפקות עם עשרות משתתפים שיסחפו אתכם. הצגות שזכו בפרסי טוני בברודווי ופרסי אוליבייה בלונדון.

כמה ימים לאחר חודש הגאווה נפתח עם המחזמר "קינקי בוטס" המבוסס על הסרט הבריטי. למוסיקה של הזמרת סינדי לאופר, נקרין את ההפקה הלונדונית המצליחה של המחזמר, שיר הלל לקבלת האחר ולאהבת האדם.

נמשיך עם העיבוד הבימתי לסרט הקלאסי "רחוב 42", הפקה מצולמת מאולם הדורי ליין הענק המביאה את סיפורה של נערת המקהלה שנקראת להחליף את הכוכבת ששברה רגל ומתגלה כוכבת בעצמה. את סצנת הסיום עם ריקוד הסטפס עם עשרות הרקדנים לא תשכחו במהרה.

הבמאי המצליח ברטלט שר, העלה הפקה מרגשת למחזמר "המלך ואני" שעברה מניו יורק ללונדון לאולם הפלדיום האגדי. קלי אוהרה שמשתתפת בסדרה המצליחה "העידן המוזהב" היא אנה בלתי נשכחת והשחקן היפני המועמד לאוסקר קן ווטאנבי הוא מלך סיאם מרגש ומרשים.

ולסיום מופע מחול, עיבוד לסרט הקלאסי "הנעלים האדומות". הכוראוגרף סיר מתיו בורן, יוצר הסנסציה "אגם הברבורים" עם הברבורים הגברים, נטל את הסיפור הנהדר והעביר אותו לבמה. המופע היה אמור לעלות עם הלהקה הבריטית בארץ, אבל התוכניות נגוזו בעקבות הקורונה ועתה תוכלו לראות את המופע הצבעוני והעשיר על המסך הגדול ולהתרגש ממופע מחול תיאטרלי, הנאמן למקור הקולנועי.

ארבעה מופעים על המסך הגדול, ארבע שבתות של הנאה צרופה…

קינקי בוטס |

מחזה זמר

מאת הרווי פיירסטיין וג'רי מיטשל
מוסיקה: סינדי לאופר
מחזמר, צילום חי בתיאטרון אדלפי בלונדון, 133 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen.

קינקי בוטס המחזמר, צולם עם קהל בתיאטרון אדלפי בלונדון, ומגיע לבתי הקולנוע מלווה בשירים שנכתבו על ידי זוכת הגראמי והטוני, אייקון הפופ: סינדי לאופר. המחזה נכתב על ידי אגדת ברודווי השחקן והמחזאי הרווי פיירשטיין (סיפור אהבה בשלושה פרקים) בימוי וכוריאוגרפיה של ג'רי מיטשל. המחזמר מבוסס על הסרט הבריטי באותו שם מאת ג'אוף דין וטים פירת'.
מבוסס על סיפור אמיתי, הלהיט מספר את סיפורם של שני אנשים ששום דבר אינו משותף ביניהם. כך לפחות הם חושבים. צ'רלי (השחקן קילאן דונלי ), הוא בעל מפעל המנסה להציל את העסק המשפחתי. ולולה ( מאט הנרי – זוכה פרס האוליבייה על תפקידו) דראג קווין מצליח עם רעיון מטורף. עם מעט חמלה ועם הרבה הבנה וקבלה הצמד המוזר הזה לומד לחבק את ההבדלים ביניהם וביחד הם יוצרים ליין של נעלי סטילטו מיוחדות, כאלה שלא נראו באף מקום בעולם. אבל לבסוף ההישג הגדול ביותר שלהם הוא החברות ביניהם. האירוע המוסיקלי הזה שאין להחמיץ, חוגג סיפור מלא שמחה של אומץ בריטי והפך ללהיט על עקבים גבוהים. כשהוא יוצא מרצפת המפעל בעיירה המנומנמת נורת' המפטון אל מסלולי תצוגות האופנה הזוהרים של מילאנו.

לרכישה

רחוב 42 |

מחזה זמר

מאת מייקל סטיואט ומארק בראמבל
שירים מאת ג'וני מרסר ואל דובין
מוסיקה: הארי וורן
מחזמר, התיאטרון המלכותי דרורי ליין בלונדון, 142 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen

סיפורה של פגי סוייר, צעירה מוכשרת עם כוכבים בעיניה שזוכה להזדמנות הגדולה של חייה בברודווי, המגולם בהפקה הגדולה ביותר של המחזמר הזה שזכה בטוני כשהועלה בפעם הראשונה בתיאטרון המלכותי בלונדון. פגי הגיעה לברודווי רק עכשיו מעיירה קטנה באמריקה. היא עוד פנים בשורת המקהלה בהצגה חדשה בברודווי. אבל כשהשחקנית הראשית נפצעת יש לפגי אולי את הסיכוי לזכות בתהילה עליה חלמה כל השנים.
מבוסס על ספר ועל הסרט הקלאסי משנת 1933 באותו שם, מחזמר על מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון לו יצר בסבי ברקלי הכוריאוגרף כמה מן הריקודים הקולנועיים המופלאים שלו. במחזמר הבימתי משולבים להיטי ענק מן התקופה, שירים מוכרים ואהובים והוא מסתיים בפינאלה מדהים וסוחף של ריקודי סטפס בלתי נשכחים.

לרכישה

המלך ואני |

מחזה זמר

הפקתם של רוג'רס והמשרטיין (לינקולן סנטר, ניו יורק)
בימוי: ברטלט שר (זוכה הטוני)
כוריאוגרפיה: כריסטופר גטלי
מחזמר, אולם הפלדיום בלונדון, 172 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית.
באדיבות Trafalgar and More2Screen

ההפקה של המחזמר המלך ואני של רוג'רס והמשרטיין, שהופקה  בלינקולן סנטר בניו יורק, הפקה עטורת פרסים שזכתה לביקורת מהללות, חצתה את האוקיאנוס והגיעה ללונדון. באולם הפלדיום האגדי היא הוקלטה עם קהל ועתה מגיעה למסכי הקולנוע.

קלי אוהרה, אחת הכוכבות הבלתי מעורערות של הבמה בברודווי מגלמת שוב את אנה, התפקיד שהעניק לה את פרס הטוני לצידו של קו ווטאנבי (בתפקיד המלך), השחקן היפני המועמד לאוסקר. גם זוכת הטוני רותי אן מילס חוזרת לתפקידה כגברת טיאנג.
בנקוק 1860, המחזמר מספר על מערכת היחסים הלא שגרתית ופתיינית המתרחשת בין מלך סיאם ואנה. מורה בריטית שהמלך המודרני הביא לסיאם כדי ללמד את נשותיו הרבות וילדיו הרבים עוד יותר. שלל שירים אהובים ומוכרים באחד הפסקולים היפים ביותר שנכתבו מעולם לתיאטרון. עם צוות של מעל ל-50 שחקנים, זמרים, רקדנים וילדים. "המלך ואני" הוא עדות נפלאה לימי הזוהר של מורשת המחזמר הרומנטי. אחד ממחזות הזמר הגדולים של התקופה ההיא, שלא נס לחו.
את ההפקה ביים ברטלט שר – זוכה הטוני (אוסלו)  את הכוריאוגרפיה יצר כריסטופר גטלי , בהשראת הכוריאוגרפיה המקורית של ג'רום רובינס.  ובלבה של ההפקה הבלט הנודע ,"אוהל הדוד טום" בגרסה הסיאמית.

לרכישה

נעלים אדומות |

מחול

אולם הסדלרס וולס, לונדון, צילום חי ינואר 2020 – 95 דקות.
הפקה של ניו אדוונטורס. כוריאוגרפיה ובימוי: מתיו בורן.
מוסיקה: ברנרד הרמן, תזמור ומוסיקה נוספת טרי דייוויס.
סולנים: אשלי שואו, אדם קופר, דומיניק נורת' וליאם מאוור.
באדיבות Trafalgar and More2Screen.

סיפור על אובססיה ותשוקה של נערה אחת להפוך לרקדנית הגדולה ביותר בתבל. ויקטוריה פייג' חיה כדי לרקוד אבל האמביציות שלה הופכות לשדה קרב בין שני גברים המעוררים את התשוקה שלה.

בורן יצר עיבוד חלומי וקסום, שנרקם לצליל המוסיקה הרומנטית של תקופת הזהב של הוליווד, יצירתו של מלחין הסרטים ברנרד הרמן. את התפאורה עוצרת הנשימה, יצר שותפו ליצירה של בורן, מעצב הבמה לז ברות'רסטון ובאחד התפקידים הבולטים מופיע הרקדן אדם קופר, סולן הבלט המלכותי לשעבר שקנה את עולמו כשיצר את הברבור הגבר, באגם הברבורים של בורן.

היצירה זכתה בשני פרסי אוליבייה.

לרכישה

דילוג לתוכן